Συνεχίζονται οι ανοικτές εκδηλώσεις που πραγματοποιεί η Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας για τη γνωριμία των πολιτών και όλων των ενδιαφερομένων με το Ηλεκτρονικό Καλάθι Αγροτικών Προϊόντων.
Χθες, έγινε η δεύτερη εκδήλωση στην Αμαλιάδα της Περιφερειακής Ενότητας Ηλείας, κατά την οποία υπήρξε μεγάλη συμμετοχή παραγωγών, μεταποιητών, αγροτών, συλλογικών φορέων, αλλά και καταναλωτών – πολιτών για τη δωρεάν καταγραφή και ενημέρωση.
Αρκετοί πολίτες έκαναν εγγραφή και ενημερώθηκαν αναλυτικά για τις υπηρεσίες που προσφέρει το έργο, τα αποτελέσματα που αναμένονται και τα οφέλη τόσο για τους ίδιους όσο και για την οικονομική ανάπτυξη της περιοχής.
Αύριο Πέμπτη θα πραγματοποιηθεί μία ακόμη εκδήλωση στις 6.30 το απόγευμα στο ισόγειο του Δημοτικού Κτιρίου (πρώην Δημαρχείο) στο κέντρο της Βάρδας, όπου εκεί στελέχη της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας και του αναδόχου του Έργου θα ενημερώνουν τους πολίτες και τους παραγωγούς και θα τους εγγράφουν δωρεάν στην πλατφόρμα του Ηλεκτρονικού Καλαθιού.
«Το έργο του Ηλεκτρονικού Καλαθιού Αγροτικών Προϊόντων ήδη βρίσκεται σε φάση παραγωγικής λειτουργίας και η Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας θα συνεχίσει να το παρουσιάζει στους πολίτες και ιδίως στους άμεσα ενδιαφερόμενους ώστε να το γνωρίσουν από κοντά και να δουν τι θα τους προσφέρει η συμμετοχή τους σε αυτό» τόνισε ο Αντιπεριφερειάρχης Ανάπτυξης και Αγροτικής Οικονομίας Γιώργος Αγγελόπουλος.
Στη χθεσινή ανοικτή εκδήλωση συμμετείχαν ο Αντιπεριφερειάρχης Οικονομικών Παναγιώτης Πλατανιάς, ο πρώην Αντιπεριφερειάρχης και νεοεκλεγείς Δήμαρχος Ήλιδας Χρήστος Χριστοδουλόπουλος, νυν και νέοι Περιφερειακοί Σύμβουλοι, ενώ παρευρέθη και ο βουλευτής Ηλείας Γιάννης Κουτσούκος, ο οποίος εξήρε την προσπάθεια της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας τονίζοντας πως «είναι ιδιαίτερα χαρούμενος που η Περιφέρεια πρωτοπορεί στην προώθηση των προϊόντων και συμβάλλει στην εξωστρέφεια».
Να υπενθυμίσουμε πως κατά τη διάρκεια των εκδηλώσεων, επιδεικνύεται η πλατφόρμα του Ηλεκτρονικού Καλαθιού και γίνεται η άμεση εγγραφή των ενδιαφερομένων αλλά και εκπαίδευση τους στο χειρισμό και τις δυνατότητες της πλατφόρμας, με παράλληλη διάθεση του προωθητικού υλικού.