Στον εκσυγχρονισμό και την οργάνωση λειτουργίας της Διεύθυνσης Μεταφορών και Επικοινωνιών της Περιφερειακής Ενότητας Αχαΐας, με στόχο τη μείωση του χρόνου αναμονής και τη βελτίωση στην εξυπηρέτηση των πολιτών, αναφέρθηκε ο Περιφερειάρχης Δυτικής Ελλάδας Απόστολος Κατσιφάρας στην κοπή της πρωτοχρονιάτικης πίτας της Υπηρεσίας, που πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη 30 Ιανουαρίου 2019, στην Πάτρα.
«Έχετε κάνει σπουδαία δουλειά με ορατά αποτελέσματα. Η παροχή υπηρεσιών προς τον πολίτη έχει αναβαθμιστεί σημαντικά», επεσήμανε ο κ. Κατσιφάρας κι απηύθυνε ευχαριστίες τόσο στην Προϊσταμένη της Διεύθυνσης Βασιλική Καραμπάτσου, όσο και στο σύνολο του προσωπικού, ενώ πρόσθεσε: «Εάν πατήσουμε σταθερά στα πόδια μας και κοιτάξουμε στο μέλλον, θα μπορέσουμε να κάνουμε μεγάλες και κρίσιμες αλλαγές».
Σημειολογικά ο Περιφερειάρχης έκοψε την βασιλόπιτα μαζί με δύο σπουδαστές των ΕΠΑΛ τον Χρήστο Σπηλιωτόπουλο και τον Χρήστο Κάπελα, που κάνουν την πρακτική τους, τους οποίους κι ευχαρίστησε για την προσφορά τους στην υπηρεσία.
Παρευρέθηκαν επίσης ο Αντιπεριφερειάρχης Περιφερειακού Συντονισμού και Διοίκησης Δημήτρης Δριβίλας, η Εκτελεστική Γραμματέας της ΠΔΕ Διονυσία Μαράτου και ο Γενικός Διευθυντής Μεταφορών και Επικοινωνιών της ΠΔΕ Ιωάννης Μέγκας.
Ηλεκτρονικά Ραντεβού και e–mail επικοινωνίας
Στο πλαίσιο αναβάθμισης των υπηρεσιών στη Διεύθυνση Μεταφορών – Επικοινωνιών Αχαΐας, έχουν εγκατασταθεί μηχανήματα POS για τις οικονομικές συναλλαγές του κοινού με κάρτες, ενώ σημαντικά βήματα έχουν γίνει στην ψηφιοποίηση της υπηρεσίας και με την αντικατάσταση του συνόλου των ηλεκτρονικών υπολογιστών.
Η υπηρεσία εισέρχεται σε ψηφιακό περιβάλλον από την Παρασκευή 1 Φεβρουαρίου 2019, καθώς τίθεται σε εφαρμογή η Ηλεκτρονική Εφαρμογή Διαχείρισης Ραντεβού, παρέχοντας στους συναλλασσόμενους τη δυνατότητα να κλείνουν ηλεκτρονικά τα ραντεβού τους με τη Διεύθυνση Μεταφορών – Επικοινωνιών Αχαΐας, στη διεύθυνση rdv.pde.gov.gr.
Παράλληλα, με τα Ηλεκτρονικά Ραντεβού ισχύει και ο παραδοσιακός τρόπος εξυπηρέτησης του κοινού, προηγούνται όμως τα ραντεβού, τα οποία μπορούν να κλείνονται από μία ημέρα έως δύο εβδομάδες νωρίτερα.
Επιπλέον, η Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδα στο πλαίσιο της διαρκούς διαβούλευσης με τον πολίτη, ενεργοποίησε την ηλεκτρονική διεύθυνση rantevou@achaia.pde.gov.gr στην οποία θα υποβάλλονται προς επεξεργασία, προτάσεις για τη βελτίωση της Ηλεκτρονικής Εφαρμογής Διαχείρισης Ραντεβού.