ΠΑΣΟΚ προς Σπίρτζη: “Οι δημόσιες υποδομές καταρρέουν και η ανεργία στον κατασκευαστικό κλάδο αγγίζει το ζενίθ”

Σκληρή ανακοίνωση του Τομέα Υποδομών του ΠΑΣΟΚ εκδόθηκε προς τον Υπουργό Μεταφορών και Υποδομών κ. Χρήστο Σπίρτζη, όπου αναφέρονται τα εξής:

 

-“Γιατί  κε Σπίρτζη το να κόβετε κορδέλες είναι επιτυχία και ευτυχές γεγονός, ενώ χθες για τους πολιτικούς σας αντιπάλους ήταν επικοινωνιακό τρυκ;

Γιατί  κ. Σπίρτζη τα 174 εκατ. των προσθέτων αποζημιώσεων για την Ιόνια Οδό που θα καταβάλει το δημόσιο αποτελούν δικό σας αποτέλεσμα μιας περιφανούς διαπραγμάτευσης, ενώ οι αποζημιώσεις των προηγούμενων κυβερνήσεων αποτελούσαν ντροπή, διαπραγματευτική ήττα και κατασπατάληση  των δημόσιων πόρων;

Τι άλλαξε;

Εσείς αλλάξατε Υπουργέ. Το τμήμα της ΙΟΝΙΑΣ ΟΔΟΥ που εγκαινιάσατε αναστήθηκε από τις προσπάθειες του ΠΑΣΟΚ και των προηγούμενων κυβερνήσεων που έβαλαν το έργο ξανά σε τροχιά  ολοκλήρωσης τα τραγικά κακοσχεδιασμένα και ανώριμα έργα παραχώρησης του κ. Σουφλιά και της Νέας Δημοκρατίας.

Για ιστορικούς λόγους θυμίζουμε:

–           Το ΠΑΣΟΚ προετοίμασε και συμφώνησε τα βήματα που ακολούθησαν για την τελική διαπραγμάτευση με παραχωρησιούχους και κατασκευαστές των έργων παραχώρησης

–           Το ΠΑΣΟΚ διαπραγματεύτηκε με τις υπηρεσίες της ΕΕ την μέθοδο της διαπραγμάτευσης για την σωτηρία των έργων παραχώρησης

–           Το ΠΑΣΟΚ  προέβη στην βελτιστοποίηση των μελετών με αποτέλεσμα την  σημαντική μείωση του τελικού κόστους των έργων και  ικανοποίησε όλα τα αιτήματα των τοπικών κοινωνιών

–           Το ΠΑΣΟΚ προέβη σε νομοθετικές ρυθμίσεις για την βελτίωση των χρόνων απαλλοτριώσεων και την μείωση του κόστους αυτών.

Για άλλη μια φορά τα ψέματα έρχονται να κρύψουν την ζοφερή πραγματικότητα. Και τα στοιχεία της πραγματικότητας είναι σκληρά και αμείλικτα στα έργα των δημοσίων υποδομών. Τα περίπου 4,5 δις που έχει στην διάθεση της η χώρα μέχρι το 2020 δεν αρκούν ούτε καν για την ολοκλήρωση των ήδη υφισταμένων και σε εξέλιξη δημοσίων έργων. Και ούτε λόγος για νέα!!!

Και για του λόγου το αληθές ας μας πει ο κ. Σπίρτζης πόσα και ποια έργα δημοπράτησε τα δύο χρόνια της κυβέρνησης των ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ  πέραν του περιβόητου τμήματος  Πάτρα – Πύργος, τμήμα που δημοπρατήθηκε  με την μέθοδο της κατάτμησης προς όφελος, δήθεν, των μεσαίων κατασκευαστικών εταιριών  και της διεύρυνσης του ανταγωνισμού;

Οι απαντήσεις όμως σε όλα τα παραπάνω βρίσκονται στην εικόνα που βλέπουμε όλοι!! Οι δημόσιες υποδομές καταρρέουν και η ανεργία στον κατασκευαστικό κλάδο αγγίζει το ζενίθ.

Τα συγχαρητήρια όλα δικά σας κε Σπίρτζη”.