O αγροδιατροφικός πλούτος της Περιφέρειάς Δυτικής Ελλάδας εκτέθηκε στην 83η Διεθνή Έκθεση Θεσσαλονίκης, όπου συμμετείχε με δικό της περίπτερο η Περιφέρειά μας, μαζί με την Αγροδιατροφική Σύμπραξη Π.Δ.Ε. Έλαβαν μέρος και στην ενότητα, «6ο Φεστιβάλ παραδοσιακών γεύσεων «Η Ελλάδα στο πιάτο μας», αποκομίζοντας ιδιαίτερα ευνοϊκά σχόλια τα προϊόντα και τις γεύσεις της περιοχής.
Χιλιάδες επισκέπτες πέρασαν από το περίπτερο της Περιφέρειας για να γνωρίσουν, να δοκιμάσουν την ποιότητα και τη διατροφική αξία των αγροτικών μας προϊόντων, από την Αιτωλοακαρνανία, Αχαΐα και Ηλεία που χαρακτηρίζουν το διατροφικό πρότυπο της περιοχής μας.
Την Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας εκπροσώπησε ο Αντιπεριφερειάρχης Αγροτικής Ανάπτυξης και Πρόεδρος της Αγροδιατροφικής Σύμπραξης Π.Δ.Ε Κωνσταντίνος Μητρόπουλος, ο οποίος δήλωσε: «Φεύγουμε νιώθοντας τιμή για τη γαστρονομική και φυσική ταυτότητα της περιοχής μας. Φεύγουμε ικανοποιημένοι και αποφασισμένοι να εντείνουμε ακόμα περισσότερο τις προσπάθειες ανάδειξης των εξαιρετικών προϊόντων μας. Προσωπικά θα ήθελα να ευχαριστήσω όλους όσους συμμετείχαν και αποτέλεσαν τους κρίκους της επιτυχημένης αγροδιατροφικής μας παρουσίας. Την εταιρεία διοργάνωσης, τους εκθέτες παραγωγούς, τόσο αυτούς που χορήγησαν τα προιόντα τους όσο και αυτούς που παραβρέθηκαν, τους συναδέλφους αντιπεριφερειάρχες και περιφερειακούς συμβούλους, όπως επίσης τα υπηρεσιακά στελέχη της Περιφέρειας, επισημαίνοντας ότι δεν μας ενώνει μόνο η ποιότητα των αγροτικών προιόντων μας, αλλά και ο τόπος μας, η ιδιαίτερη πατρίδα μας, η Δυτική Ελλάδα. Η Έκθεση αποτελεί ιδιαίτερα σημαντική ευκαιρία για την ανάδειξη των αγροδιατροφικών μας προϊόντων, δίνοντάς μας την δυνατότητα να προβάλλουμε το «ποιοτικό τους αποτύπωμά».
Η συμμετοχή μας στη ΔΕΘ αποδεικνύει έμπρακτα τη στήριξη της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας και της Αγροδιατροφικής Σύμπραξης προς τις επιχειρήσεις αγροδιατροφής που θέλουν να ενισχύσουν την παρουσία τους στις διεθνείς αγορές. Η συμμετοχή μας έδωσε τη δυνατότητα στους επιχειρηματίες και στους παραγωγούς να έρθουν σε επαφή με αρμόδιους φορείς, ώστε να διαφημίσουν τη δραστηριότητα τους σε αγορές που θεωρούνται κερδοφόρες και να ενισχύσουν την εξωστρέφεια και κατ´ επέκταση τις πωλήσεις τους».