Aπό το Σύλλογο Εκπαιδευτικών Αιγιάλειας, σχετικά με τη σύλληψη δασκάλου για χειροδικία σε μαθήτρια σχολείου αναφέρει:
-“H επαναλαμβανόμενη σύμπτωση παύει να είναι σύμπτωση. Δυστυχώς τα τελευταία χρόνια, υπάρχουν πολλές καταγγελίες σε βάρος εκπαιδευτικών στην περιοχή μας, οι οποίες ωστόσο, έχουν πάει στο Αρχείο της Εισαγγελίας.
Είναι σημείο των καιρών η ελλιπής επικοινωνία μέσα στο οικογενειακό πλαίσιο καθώς και η δυσκολία των γονέων να διαπαιδαγωγήσουν σωστά τα παιδιά τους. Φαντάζει ευκολότερο να θυματοποιήσουν το δάσκαλο παρά να φροντίσουν για την ουσιαστική ενασχόληση με τα παιδιά.
Ο εκπαιδευτικός που μάχεται καθημερινά στο σχολικό χώρο, καταθέτοντας την ψυχή του και επιτελεί ταυτόχρονα έναν σωρό ρόλους, δεν επιτρέπεται να προσβάλλεται και να διαπομπεύεται με πηχυαίους τίτλους και να προσφέρεται ως βορά στα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης.
Οι εκπαιδευτικοί ασκούμε το λειτούργημά μας στον ύψιστο βαθμό, σεβόμενοι τα παιδιά του ελληνικού λαού που υπηρετούμε. Στον καθημερινό μας αγώνα μέσα στα σχολεία χρειαζόμαστε τους γονείς δίπλα μας και όχι απέναντί μας. Το σχολείο δεν είναι μόνο η γνώση των μαθημάτων αλλά κυρίως η καλλιέργεια του ήθους και των αξιών της ζωής που έχει φυτέψει η οικογένεια .
Το Δ. Σ. του Συλλόγου Εκπ/κών Α/θμιας Εκπ/σης Αιγιάλειας καταδικάζει τον διασυρμό του συναδέλφου και την αναίτια διαπόμπευσή του. Απαιτούμε από το Υπουργείο να συμπληρώσει άμεσα την κείμενη νομοθεσία και να προστατέψει τους εκπαιδευτικούς από γονείς που απαξιώνουν με ευκολία τον εκπαιδευτικό. Ο Έλληνας δάσκαλος είναι συχνά ο αποδέκτης της έλλειψης αξιών και του διαλόγου μέσα στις οικογένειες, δέχεται και απορροφά τις οικονομικές, εργασιακές και προσωπικές αγωνίες του κάθε γονιού, μόνο και μόνο για τον μαθητή που έχει απέναντι του στη σχολική τάξη.
Είναι σοβαρή η ευθύνη του Υπουργείου Παιδείας που με την πολιτική του όχι μόνο δεν αποτρέπει τέτοια περιστατικά αλλά τα ενθαρρύνει, με τις πλατφόρμες καταγγελιών, τις απειλές για ποινές, με τη λογική ότι τα προβλήματα στο σχολείο μπορούν να λυθούν με ένταση της καταστολής απέναντι σε εκπαιδευτικούς και μαθητές/τριες.
Η παιδαγωγική σχέση που προσπαθούμε να χτίσουμε στα σχολεία εστιάζει – μεταξύ άλλων – στην ισοτιμία, στην αλληλεγγύη και στην υιοθέτηση συμπεριφορών που στηρίζονται στην αποδοχή και την κατανόηση. Τα σχολεία είναι οργανισμοί γνώσης δημιουργίας και αλληλοσεβασμού και όχι ένας μηχανισμός επιβολής ποινών και καταλογισμού ευθυνών αποκλειστικά και μόνο στις/στους εκπαιδευτικούς.
Καλούμε επίσης τη Διδασκαλική Ομοσπονδία Ελλάδας να αναδείξει το πρόβλημα και στο Υπουργείο Δικαιοσύνης διαφυλάσσοντας την ομαλή λειτουργία των σχολείων από τα λαϊκά δικαστήρια”.