Τις επόμενες ημέρες αναμένεται να προκηρυχθεί η 8η και τελευταία εργολαβία του Αυτοκινητόδρομου Πάτρα-Πύργος, της φυσικής συνέχειας της Ολυμπίας Οδού. Πριν από μερικές ημέρες δεσμεύτηκε το ποσό της εργολαβίας, που ανέρχεται σε 73εκατ.ευρώ (ποσό με ΦΠΑ) και θα περιλαμβάνει και μία προαίρεση με ποσό 1,4εκατ.ευρώ για εργασίες ανακατασκευής οδοστρώματος του υφιστάμενου οδικού δικτύου από τον Α/Κ ΒΙΠΕ μέχρι την είσοδο στη ΒΙΠΕ Πάτρας, μήκους 3,3χλμ. Η δημοπράτηση της τελευταίας εργολαβίας θα διεξαχθεί ηλεκτρονικά, όντας η μοναδική από τις συνολικά οκτώ.
Η δημοπράτηση αφορά το τμήμα Α/Κ ΒΙΠΕ Πάτρας-Α/Κ Μιντιλόγλι, όπου και θα “κουμπώσει” με το δυτικό άκρο του Περιμετρικού της Πάτρας και είναι και το τέλος της Ολυμπίας Οδού. Με αυτό το διαγωνισμό θα κλείσει ο κύκλος των δημοπρατήσεων και θα περάσουμε στην προσυμβατική περίοδο.
Να θυμίσουμε ότι γενικότερα για το έργο αναμένεται η έγκριση του Φακέλου Μεγάλων Έργων από τις αρμόδιες υπηρεσίες της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, ενώ από τον περασμένο Οκτώβριο το έργο έχει ενταχθεί στο ΕΣΠΑ 2014-2020 και το Ε.Π. ΥΜΕ-ΠΕΡΑΑ. Στόχος είναι τα έργα να αρχίσουν να υπογράφονται και να ξεκινήσει εντός του 2018. Όλες οι εργολαβίες έχουν συμβατικό χρόνο περαίωσης 42 μήνες πράγμα που σημαίνει ότι θα ολοκληρωθούν (εφόσον υπογραφούν το πρώτο τρίμηνο του 2018) το νωρίτερο προς τα τέλη του 2021.
Οι ανάδοχοι μέχρι στιγμής είναι οι: Κ/Ξ ΤΟΞΟΤΗΣ-ΟΜΑΔΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΩΝ στις 4 εργολαβίες από Α/Κ Πύργου μέχρι Βάρδα, Κ/Ξ Ξανθάκης-Ιντερκάτ για την εργολαβία Βάρδα-Σαγαϊικα, η DG Infrastruttureγια το τμήμα Σαγαϊικα-Κάτω Αχαγιά και η Ιντερκάτ για το τμήμα Κάτω-Αχαγιά-ΒΙΠΕ Πάτρας.