ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΚΠ/ΚΩΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ ΑΙΓΙΑΛΕΙΑΣ
Πώς να εξηγήσει κανείς στους γονείς γιατί απεργούν οι εκπαιδευτικοί τη Δευτέρα 11 Οκτωβρίου 2021;
Οι εκπαιδευτικοί που έχουν το προνόμιο του ωραρίου τους, τις διακοπές Χριστουγέννων, Πάσχα και καλοκαιριού, τι ζητούν άραγε, τι διεκδικούν, γιατί διαμαρτύρονται μαζικά;
Οι γονείς γνωρίζουν το μόχθο των εκπαιδευτικών και σ’ αυτό βοήθησε η τηλεκπαίδευση των τελευταίων ετών. Γνωρίζουν πόσο σημαντικός και καθοριστικής σημασίας είναι ο Δάσκαλος με την ευρεία έννοια του όρου, στη ζωή του παιδιού. Δεν γνωρίζουν ότι ακόμη και γι αυτή την τηλεκπαίδευση, οι εκπαιδευτικοί αυτοεπιμορφώθηκαν, αυτοσχεδίασαν, τροποποίησαν το χειρισμό τους απέναντι στον κάθε μαθητή ανάλογα με τα ψηφιακά μέσα που διέθετε κάθε οικογένεια και τις ανάγκες του κάθε παιδιού, αναλώνοντας τους εαυτούς τους με ατέλειωτες ώρες στον υπολογιστή γεμάτες άγχος. Δεν γνωρίζουν οι γονείς ότι ο εκπαιδευτικός έχει χάσει τη διάθεσή του και νιώθει να απειλείται η απόλαυση της διδασκαλίας, από τον καταιγισμό ηλεκτρονικών μηνυμάτων, επιμορφώσεων, αλλαγών και δήθεν καινοτομιών που προσπαθεί να επιβάλει η κυρία Κεραμέως, τη στιγμή που προσπαθούμε να μαζέψουμε τις μαθησιακές ελλείψεις που κληροδότησε η καραντίνα δύο ετών και να ανταποκριθούμε στα πρωτόκολλα για τον covid.
Η αξιολόγηση των σχολικών μονάδων την ίδια στιγμή που είναι σε εξέλιξη επιμορφώσεις για εργαστήρια δεξιοτήτων, για εισαγωγή Αγγλικών στα Νηπιαγωγεία, σύνταξη εσωτερικού κανονισμού, διαμόρφωση προγραμμάτων, σύνταξη πρακτικών κλπ, ήταν η σταγόνα που ξεχείλισε το ποτήρι. Αυτή η συγκεκριμένη αξιολόγηση που ανοίγει τις πόρτες σε χορηγούς να εισέλθουν στις σχολικές μονάδες, να σπονσοράρουν το τάδε σχολείο για να γίνει «άριστο», έστω κι αν το διπλανό σχολείο υποβαθμιστεί.
Οι γονείς δεν ξέρουν ότι οι εκπαιδευτικοί έχουν ψηφίσει στη Γενική Συνέλευση του κλάδου την αξιολόγηση , ως διαδικασία εξέλιξης και αναβάθμισης. Αυτή την αξιολόγηση που κατατάσσει τα σχολεία σε κατηγορίες και στη συνέχεια η κατάταξη πρέπει να αναρτηθεί στο διαδίκτυο, οι δάσκαλοι ΔΕΝ ΤΗΝ ΘΕΛΟΥΜΕ.
- ΑΡΝΟΥΜΑΣΤΕ την αξιολόγηση-κατηγοριοποίηση των σχολείων μας, όχι από φόβο, ούτε από τεμπελιά.
- ΑΡΝΟΥΜΑΣΤΕ και ΑΠΕΡΓΟΥΜΕ, γιατί το δημόσιο σχολείο πρέπει να είναι μακριά από τη λογική των εξυπηρετήσεων και των μετακινήσεων μαθητών σε σχολεία πρώτης κατηγορίας.
- ΑΡΝΟΥΜΑΣΤΕ και ΑΠΕΡΓΟΥΜΕ, γιατί το δημόσιο σχολείο είναι για όλους τους μαθητές και δεν πρέπει να μπει στη λογική της ιδιωτικής πρωτοβουλίας και της περιθωριοποίησης των σχολείων που δεν κατάφεραν να έχουν καλή βαθμολογία.
- ΑΠΕΡΓΟΥΜΕ γιατί τα σχολεία είναι χρόνια τώρα απαξιωμένα από το Υπουργείο, με συναδέλφους που μόλις φέτος μετά από δεκαετία και πλέον διορίστηκαν, με χιλιάδες λειτουργικά κενά, με κενά στην Ειδική Αγωγή, με ακατάλληλα κτήρια, με ελλιπή χρηματοδότηση.
- ΑΠΕΡΓΟΥΜΕ γιατί δεν φοβόμαστε τις απειλές της κυρίας Υπουργού που επιχειρεί να επιβάλει καινοτομίες υιοθετημένες από απαξιωμένα εκπαιδευτικά συστήματα, αγνοώντας το τι συμβαίνει στις σχολικές τάξης.
- ΑΠΕΡΓΟΥΜΕ γιατί αν σκύψουμε το κεφάλι σαν πειθήνια ανθρωπάκια, διδάσκουμε στους μαθητές μας να ζήσουν ανελεύθεροι.
- ΑΠΕΡΓΟΥΜΕ γιατί τη στιγμή που σοβαρότατα εγκλήματα εκδικάζονται μετά από χρόνια, η Υπουργός σέρνει στα δικαστήρια τους δασκάλους των παιδιών της Ελλάδας ως «παράνομους».
- ΑΠΕΡΓΟΥΜΕ γιατί έχουμε δικαίωμα λόγου σε ότι μας αφορά και το έχουμε λησμονήσει τα τελευταία χρόνια, εκτελώντας απλά εντολές.
Η απεργία της Δευτέρας δεν έχει σχέση με την προσφυγή της κυρίας Κεραμέως στα δικαστήρια. Το δικαίωμα στην Απεργία είναι θεσμοθετημένο δικαίωμα κάθε εργαζόμενου.
Στην Αιγιάλεια η απεργία της Δευτέρας συμπίπτει με το Παναιγιάλειο Συλλαλητήριο για την παραμονή του ΤΕΙ Φυσικοθεραπείας στην πόλη του Αιγίου. Το Συλλαλητήριο θα πραγματοποιηθεί στις 13:00 μ.μ. και χρειάζεται να είμαστε όλοι εκεί για να ενισχύσουμε την προσπάθεια της πόλης.
Η ΑΠΕΡΓΙΑ είναι πράξη συνειδητή και δεν εκπίπτει από καμία ανακοίνωση για πρόωρη αποχώρηση των μαθητών από τα σχολεία, λόγω συλλαλητηρίου.
ΑΠΕΡΓΙΑ και ΑΓΩΝΑΣ για να μη χάσουμε όσα με κόπο έχουν κατακτηθεί.
ΓΙΑ ΤΟ Δ.Σ.
Η ΠΡΟΕΔΡΟΣ
ΣΚΑΝΔΑΜΗ ΑΘΗΝΑ